0 00:00:29,09 --> 00:00:43,16 شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها 1 00:00:45,24 --> 00:00:57,00 بروزسه‌شنبه 12جمادی الاول 1428 ھجری، مطابق 28مئی 2007عیسوی 2 00:04:24,13 --> 00:04:29,11 بسم الله الرحمن الرحيم 3 00:04:30,12 --> 00:05:11,09 الحمد لله رب العالمين و صلي الله علي سيدنا محمد و آله الطاهرين سيما بقية الله في الارضين و اللعن علي اعدائهم الي يوم الدين 4 00:05:12,04 --> 00:05:22,15 حضرت فاطمه زهرا (س) كي شهادت كي تاريخ درپيش هے 5 00:05:23,16 --> 00:05:42,13 اس مطلب پر جس طرح توجه هوني چاهئے تھي نهيں هوئي. 6 00:05:44,18 --> 00:05:59,18 آج هم يه چاهتے هيں كه نه صرف شيعه حضرات 7 00:06:00,14 --> 00:06:13,12 بلكه تمام مسلمانوں پر لازم هے كه 8 00:06:13,23 --> 00:06:37,09 حضرت صديقه كبری (س) کی مصیبت میں اس طرح عزادار هوں جيسا كائنا ت كي پہلی شخصيت كے لئے شائستہ هے 9 00:06:38,11 --> 00:06:59,05 اس لئے هم آج جو كچھ عرض كريں گے اس كا خطاب فخر رازي جیسے اہل نظر 10 00:06:59,12 --> 00:07:16,23 اوربخاري و مسلم اور حاكم و ذهبي جیسے اہل حدیث سےهے 11 00:07:18,06 --> 00:07:35,09 يعني قرآن و سنت كي بنياد پر حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها كي عزاداري قائم کرنا واجب هے 12 00:07:35,22 --> 00:07:54,21 چاهے حنفي مذهب هو يا مالكي مذهب اور چاهے شافعي مذهب هو يا حنبلي مذهب 13 00:07:55,13 --> 00:08:08,20 هم آج قرآن و عترت كي بنياد پر بحث نهيں كريں گے 14 00:08:08,21 --> 00:08:23,22 بلكه قرآن و سنت كي روشني ميں بحث كريں گے اور سنت بھي ايسي 15 00:08:24,07 --> 00:08:40,18 كه اگر 1400 سال ميں اهل سنت كےاکابرعلما قبر سے اٹھ جائيں 16 00:08:41,00 --> 00:08:49,04 تو اس قاطع برهان كا جواب نهيں دے سكتے 17 00:08:50,00 --> 00:08:57,00 کیونكه بنياد حكمت پر هے 18 00:08:57,11 --> 00:09:04,04 «ادع إلي سبيل ربك بالحكمة»، 19 00:09:04,15 --> 00:09:16,16 حكمت كا لب و لباب قرآن كريم اور سنت هے 20 00:09:17,06 --> 00:09:28,07 ليكن قرآن كے لحاظ سے كلام خدا يه هے: 21 00:09:28,20 --> 00:09:37,04 «و ما آتاكم الرسول فخذوه». 22 00:09:37,20 --> 00:10:04,08 چونكه همارے مخاطب مختلف اسلامي فرقوں كے اهل نظر اور محققين حضرات هيں جيسے فخر رازي 23 00:10:04,22 --> 00:10:16,24 لهذا لا محالہ قرآن و سنت كو سمجھنے كے لئے غور و فكر كرنا هوگا 24 00:10:18,01 --> 00:10:37,12 ما سے زياده كوئي عام مفہوم نهيں ہے 25 00:10:37,14 --> 00:10:50,09 «شيء»، ‌ اور «ما»، كا مفهوم نہایت عام اور شامل مفہوم هے 26 00:10:51,00 --> 00:11:13,15 آيت كا موضوع یہ ہے:جس چیز کی كوئي حد و حدود نهيں هے: «آتاكم الرسول فخذوه»،پيغمبر ديں تو اسے لے لو 27 00:11:14,00 --> 00:11:20,02 يه كلام رباني هے 28 00:11:21,09 --> 00:11:27,21 اخذ سے مراد كيا هے؟ لے لو 29 00:11:28,06 --> 00:11:54,04 كلام الهي ايك ايسا سمندر هے كه جس کی پہلی هي موج ميں حکمائے عالم کی عقلیں غرق هوجاتی هيں 30 00:11:54,08 --> 00:11:59,07 تو اس كي گہرائي كا كيا عالم هوگا 31 00:12:00,05 --> 00:12:27,03 ما آتاكم الرسول ميں اخذ مركب هے دو چيزوں سے اور پيغمبر كي عطا كرده شي کو لینا دو چيزوں كے ذريعه ممكن هے: 32 00:12:27,14 --> 00:12:39,10 پهلے عطا شده چيز كا سمجھنا كه وه كيا هے؟ 33 00:12:39,24 --> 00:12:49,06 دوسرے اس پر عمل كرنا 34 00:12:49,14 --> 00:13:03,02 اگر يه دونوں چيزيں ایک دوسرے میں ضميمه هوجائيں تواخذ ما آتی مکمل هوجائے گا 35 00:13:03,05 --> 00:13:13,08 اور اگر ايسا نهيں هے تو پھر مسلمان منزل مقصود تك نهيں پهنچے هيں 36 00:13:13,17 --> 00:13:26,04 يه ہوا قرآن كريم،كبري یہ هے ليكن صغري: 37 00:13:28,11 --> 00:13:42,00 قیاسی بدیہی الانتاج آج تشکیل پانا چاہئے کہ 38 00:13:42,01 --> 00:13:53,11 اگر فخر رازي قبر سے نكل آئيں توانکے پاس تسليم هونے كے علاوه كوئي چاره نہ ہو 39 00:13:53,20 --> 00:13:59,04 قياس كي كبري كلام الهي هے 40 00:13:59,05 --> 00:14:06,09 قياس كي صغري كلام خاتم الانبيا (ص) هے 41 00:14:12,13 --> 00:14:17,01 جو كچھ پيغمبر (ص) نے ديا وه كيا هے؟ 42 00:14:17,05 --> 00:14:29,17 وه لفظ انما سے شروع هوتا هے 43 00:14:29,23 --> 00:14:39,24 «إنما فاطمة شجنة مني 44 00:14:44,05 --> 00:14:52,05 يبسطني ما يبسطها 45 00:14:52,12 --> 00:15:01,02 و يقبضني ما يقبضها». 46 00:15:02,15 --> 00:15:09,13 يه ايسے فقرات هيں كه 47 00:15:09,14 --> 00:15:36,23 كه جن پر ايك نشست دونشست بلكه دس نشستوں ميں بھي اس حديث اور رسول الله كے كلام كے نكات بيان نهيں كئے جاسكتے 48 00:15:38,07 --> 00:15:43,14 شجنه كے كيا معني هيں 49 00:15:44,05 --> 00:16:03,19 اور كيوں عقل كل اور علم كل (پيغمبر (ص)) نے اپنے مقصد کو بیان کرنے كے لئے يه لفظ استعمال کیا؟ 50 00:16:04,07 --> 00:16:18,06 شجنه كے معني درخت سے نكلنے والي شاخ كے هيں 51 00:16:18,17 --> 00:16:26,21 ليكن يه شاخ كوئي معمولي شاخ نهيں هے 52 00:16:27,04 --> 00:16:48,24 بلكه ايسي شاخ هے جس كا اس درخت كي تمام جڑوں میں ريشه ملتا هے ايسي شاخ جو تمام درخت پر پھيلي هوئي هے 53 00:16:49,23 --> 00:17:04,02 پيغمبر اكرم(ص) نے خود كو درخت قرار ديا هے اس كا بھي ايك راز هے 54 00:17:04,17 --> 00:17:14,24 «ضرب الله مثلا كلمة طيبة 55 00:17:15,05 --> 00:17:27,11 كشجرة طيبة أصلها ثابت و فرعها في السماء، 56 00:17:27,17 --> 00:17:37,05 تؤتي أكلها كل حين بإذن ربها». 57 00:17:38,06 --> 00:17:56,06 وہ پاکیزہ درخت جس كي اصل ثابت اورشاخ آسمان ميں ہے وہ اس مقام تك پهنچا هے كه 58 00:17:56,10 --> 00:18:06,22 « دنا فتدلي، فكان قاب قوسين أو أدني» 59 00:18:07,12 --> 00:18:19,15 وه درخت جو كه «تؤتي أكلها كل حين بإذن ربها»، 60 00:18:19,19 --> 00:18:29,15 جس كے ثمرات علم و عرفان و اخلاق اور اس كے احكام 61 00:18:30,02 --> 00:18:39,20 اولين و آخرين كو مستفيض كرتے هيں 62 00:18:40,00 --> 00:18:44,03 وه درخت خاتم النبيين (ص)هيں 63 00:18:50,14 --> 00:19:05,09 اب اهم بات يه هے كه وه شاخ جو اس درخت سے نكلی هے وه فاطمه زهرا(س)هيں 64 00:19:05,20 --> 00:19:16,14 يهاں لازم هے كه چونكه وه معيار جس كو ہم نے گفتگو كے آغاز ميں بيان كيا 65 00:19:16,22 --> 00:19:25,09 حضرت زهرا كے روز شهادت ميں عزاداري قرآن و سنت سے ثابت هے 66 00:19:25,14 --> 00:19:31,07 اسی لئےهم اس دائره سے خارج نهيں هوئے هيں 67 00:19:31,09 --> 00:19:40,21 وه بھی ايسي سنت جس پر كوئي بھي اعتراض نه كرسكے! 68 00:19:41,00 --> 00:20:04,09 رسول اكرم (ص) فرماتے هيں كه «إنما فاطمة شجنة مني» اس كلام كا كہنے والا وہ هے 69 00:20:04,10 --> 00:20:12,12 جس کے بارے میں خداوندعالم نےقرآن میں دو جگہ دو جملے ارشاد فرمائے هيں 70 00:20:12,14 --> 00:20:24,06 اور يه دو جملے اولین وآخرین كي عقل كو حيران كرديتے هيں! 71 00:20:27,13 --> 00:20:43,05 يه پوري كائنات كهكشائوں تك اور كهكشائوںسے بالاتر 72 00:20:43,11 --> 00:20:50,11 انسان كامل كے لئے پيدا كي گئي هے 73 00:20:53,18 --> 00:21:03,15 كيونكه وجود كا آخري كمال عقل هے 74 00:21:03,16 --> 00:21:13,17 اور عقل كل و كل عقل خلقت كا آخري مقصود هے 75 00:21:16,22 --> 00:21:20,09 اس حد تك كون پهنچا هے؟ 76 00:21:20,23 --> 00:21:29,19 وه شخصيت جو دو چيزوں ميں اس مقام پر پہونچ جائے كه 77 00:21:29,20 --> 00:21:41,09 خداوندعالم اس كي عظمت كي گواهي دے تو پھر مسئله حل هے 78 00:21:41,21 --> 00:21:49,18 وه دو چيزيں كيا هيں؟ ايك علم دوسرے اخلاق 79 00:21:53,20 --> 00:22:05,01 ليكن علم «و علمك ما لم تكن تعلم و 80 00:22:06,08 --> 00:22:12,06 كان فضل الله عليك عظيما». 81 00:22:13,04 --> 00:22:21,08 يه هے رسول اكرم (ص) كے علم كے بارے ميں كلام الهي 82 00:22:22,05 --> 00:22:34,15 ليكن اخلاق كے سلسله ميں فرمايا: «إنك لعلي خُلُق عظيم». 83 00:22:37,01 --> 00:22:43,22 فخر رازي اس واقعه كوجس كو هم بيان كرنے جا رہے هيں نقل کرتے ہیں۔۔۔ 84 00:22:44,00 --> 00:22:55,12 آپ حضرات اهل علم،اهل نظر اور اهل غور و فكر هيں جب میں نے يه حديث بيان کی هے 85 00:22:56,16 --> 00:23:14,20 توديكھئے کہ خود فخر رازي سے یہ حديث کن مطالب کی نشاندہی کرتی ہے اور كن حقا ئق سے پرده اٹھاتی ہے؟ 86 00:23:19,03 --> 00:23:25,00 فخر رازي جو نقل كرتے هيں وہ یہ ہے كه 87 00:23:25,01 --> 00:23:44,09 عمر بن خطاب كي خلافت كے زمانه ميں خليفه كے پاس ايك فصیح وبلیغ يهودي عالم آيا 88 00:23:53,08 --> 00:24:03,08 ايسے موقع پر خليفه كي بزم ميں ايسا عالم آيا 89 00:24:03,18 --> 00:24:15,13 وه بهي مهاجر و انصار اور اركان امت اسلاميه كے حضور ميں 90 00:24:15,21 --> 00:24:29,00 اس نے كہا كه ميں آيا هوں تاكه آپ ميرے سامنے پيغمبر (ص) كا اخلاق بيان كریں 91 00:24:30,14 --> 00:24:35,13 جيسے هي خلیفہ نے اس كي يه گفتگو سني.... 92 00:24:36,01 --> 00:24:44,23 تعجب كي بات يه هے كه فخر رازي جيسي شخصيت 93 00:24:44,24 --> 00:24:57,17 كه اگر اهل سنت كے تمام علما جمع هوجا ئيں تو اس كا مقابله نهيں كرسكتے وه كہتے هيں 94 00:24:58,21 --> 00:25:04,07 اب وه خود اس واقعه كو كيسے هضم كرتے هيں؟ 95 00:25:04,16 --> 00:25:18,18 جيسے هي اس يهودي نےکہا كه پيغمبر (ص) كا اخلاق مجھے بتائیں تو خلیفہ نے کہا: 96 00:25:18,20 --> 00:25:25,00 ئو بلال كے پاس جا کیونکہ وه مجھ سے زياده عالم هے 97 00:25:30,24 --> 00:25:46,21 وه يهودي حضرت بلال كے پاس آيا اوربولا: ميرا سوال يه هے اور خليفه نے تمهيں اعلم شماركیاهے 98 00:25:49,04 --> 00:25:57,04 جيسے هي جناب بلال نے يه سنا جواب میں کہا: حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها كے پاس جا ئو 99 00:26:00,13 --> 00:26:16,15 يهودي ايك پخته عالم تھا دو منزلوں كے بعد صديقه كبري (س) كے پاس آيا 100 00:26:17,16 --> 00:26:26,13 اور اس نے وهاں آكر مسئله ركھا بي بي نے فرمايا: علی مرتضی كے پاس چلا جا 101 00:26:26,19 --> 00:26:33,07 وه يهودي عالم حضرت علي عليه السلام كے پاس آيا 102 00:26:33,09 --> 00:26:42,13 اور اس كو علم هوگيا كه يهاں جواب مل جائے گا 103 00:26:42,16 --> 00:26:47,20 انا مدينۃ العلم و علي بابها 104 00:26:47,23 --> 00:26:56,14 اس نے كہا: پيغمبر (ص) كے اخلاق كو ميرے لئے بيان كريں 105 00:26:56,18 --> 00:27:01,19 حضرت امير المومنين عليه السلام نے فرمايا: 106 00:27:01,20 --> 00:27:08,14 جو كچھ دنيا ميں هے اس كو میرے لئے بيان كر 107 00:27:08,16 --> 00:27:15,10 خوب دقت كريں اور غور و فكر سے كام ليں! 108 00:27:19,13 --> 00:27:27,24 جو كچھ دنيا ميں هے اس كومیرے لئے بيان كر كه دنيا كيا هے؟ 109 00:27:30,24 --> 00:27:37,04 «لقد زينا السماء الدنيا» 110 00:27:38,07 --> 00:27:55,05 دنيا كي وسعت اتني هے كه آسمان ميں یہ تمام ستارے،كهكشانوں، يه دنيا هے 111 00:27:55,06 --> 00:27:59,23 يه هے اس دنيا كي وسعت كه 112 00:27:59,24 --> 00:28:05,23 نه جس كي ابتدا معلوم هے اور نه انتہا معلوم هے 113 00:28:06,03 --> 00:28:13,02 یہ دنیا كب سے تھی؟ كب تك رہیگی؟ كتني بڑی هے؟ 114 00:28:13,05 --> 00:28:17,20 امام (ع)نےفرمايا: تو دنيا كي توصيف كر 115 00:28:17,21 --> 00:28:35,06 يهودي نے كہا: ميں دنيا کااحاطهکر سکتا ہوں؟! 116 00:28:35,09 --> 00:28:41,11 امام (ع) نے فرمایا: يه دنيا اپني وسعت كے ساتھ كه 117 00:28:41,13 --> 00:28:50,01 خداوندعالم نے اپني كتاب ميں فرمايا: متاع الدنيا قليل 118 00:28:50,03 --> 00:28:58,24 تمام لوگ اس کا احاطہ كرنے سے عاجز هيں 119 00:28:59,00 --> 00:29:07,10 ليكن حضور (ص) كے اخلاق كے بارے ميںخدا نے فرمايا: «إنك لعلي خُلُق عظيم». 120 00:29:07,14 --> 00:29:12,04 يه پيغمبر خاتم (ص) هيں! 121 00:29:12,06 --> 00:29:31,13 تو پھراہم مطلب یہ کہ ايسي شخصيت كه جس كے اخلاق كي اتني وسعت هو كه وہ دنيا اور اس ميں موجود اشيا سے سے زياده وسيع هوكون هے؟! 122 00:29:31,16 --> 00:29:45,22 اس كے بعد آپ کا علم جيسا كه آپ (ص) كے اخلاق كے بارے ميں عظيم كہا اپ (ص) كے علم كے سلسله ميں بھی فرمايا: عظيم 123 00:29:45,24 --> 00:29:48,09 نتيجه يه هے كه 124 00:29:48,11 --> 00:29:58,10 اگر دنيا ميں موجود هر چيزشمار كئے جانے كے قابل هے كه 125 00:29:58,12 --> 00:30:04,12 هرگز شمار نهيں هوسكتي وه بھي اپنی اس قلت كے ساتھ 126 00:30:04,14 --> 00:30:13,15 تو روح خاتم ميںموجود علوم اور معارف ، 127 00:30:13,18 --> 00:30:24,15 خدا كے اس فرمان كے مد نظر: «و علّمك ما لم تكن تعلم 128 00:30:24,17 --> 00:30:30,14 و كان فضل الله عليك عظيما»، 129 00:30:30,15 --> 00:30:34,20 كيا كوئي ان کا شمار كرسكتا هے؟! 130 00:30:35,00 --> 00:30:45,07 اسی لئے ان دو جملوں کے مقابلے میں اولین وآخرین سب كے سب محو هيں! 131 00:30:45,11 --> 00:30:53,16 جبرئيل (ع) و مكائيل (ع) و اسرافيل سب فنا هيں! 132 00:30:53,18 --> 00:31:01,11 «و كان فضل الله عليك عظيما» 133 00:31:01,13 --> 00:31:05,16 «إنك لعلي خُلُق عظيم». 134 00:31:05,19 --> 00:31:08,16 نتيجه كيا ہوا؟ 135 00:31:08,18 --> 00:31:18,14 نتيجه يه هے : علم الکل،و کل العلم، خاتم النبيين (ص) هيں! 136 00:31:18,17 --> 00:31:27,22 نتيجه يه هوا: عقل کل،و کل العقل، خاتم النبيين (ص) هيں! 137 00:31:27,24 --> 00:31:38,00 نتيجه يه هے: خُلق کل،و کل الخُلق، خاتم النبيين هيں! 138 00:31:38,03 --> 00:31:43,08 بحث كا خلاصه يه هوا كه 139 00:31:43,10 --> 00:31:51,08 يه شخصيت تمام عالم امكان كي روح 140 00:31:52,09 --> 00:31:57,08 اورتمام ملك و ملكوت کا دن هے 141 00:31:57,10 --> 00:32:13,21 يه پوري كائنات كه جس كي وسعت كو خدا كے علاوه كوئي نهيں جانتا 142 00:32:13,23 --> 00:32:19,01 اس پوری كائنات کی ايك روح هے اور 143 00:32:19,02 --> 00:32:23,20 وه روح خاتم الانبيا (ص) هيں 144 00:32:23,21 --> 00:32:27,21 يه هے گفتگو كا نتيجه. 145 00:32:27,23 --> 00:32:36,14 تو پھر مسئله يه هے كه يه روح كه جس كي وسعت اتني هے كه 146 00:32:36,22 --> 00:32:44,17 تمام ملك و ملكوت كو شامل هے ان كا بيان يه هے: 147 00:32:45,05 --> 00:32:54,08 جس نے فاطمه كو خوش كيا اس نے مجھے خوش كيا اور 148 00:32:54,12 --> 00:33:02,11 جس نے فاطمه كو غضب ناك كيا اس نے مجھے غضبناك كيا 149 00:33:04,00 --> 00:33:09,06 يهاں پہنچ کر طائر فکر کی پرواز ختم ہو جاتی ہے! 150 00:33:09,08 --> 00:33:19,09 اس مطلب كو حضرت ابراهيم سمجھيں! جناب موسي بن عمران غور و فكر كريں 151 00:33:21,03 --> 00:33:35,08 كهاں هے ايسي معرفت؟! كون هے جو يه دعوي كرسكتا هے كه ميں نے حضرت زهرا كو پهچان ليا هے؟ 152 00:33:35,09 --> 00:33:49,18 كون هے جولب کشائی کی جرات کر کے کہے کہ ميں نے عظمت فاطمه كا اندازه لگا ليا هے؟! 153 00:33:51,21 --> 00:33:56,07 انما ... بهت توجه 154 00:33:56,09 --> 00:34:13,00 انما يعني يه هے اور اس كے علاوه کچھ نهيں هے كه فاطمه ايسي شاخ هيں جنکی جڑيں ميرے وجود ميں ہیں 155 00:34:13,07 --> 00:34:22,18 جس نے انھيں ناراض كيا اس نے مجھے ناراض كيا هے اور 156 00:34:22,19 --> 00:34:31,10 جس نے انھيں خوش كيا اس نے مجھے خوش كيا هے 157 00:34:34,13 --> 00:34:47,04 نتيحه يه ہوگا كه رسول اكرم (ص) اوراس خاتون كے درميان اتحاد ہو گیا 158 00:34:47,07 --> 00:34:54,05 جس كو خداوندعالم نے مباهله كے لئے انتخاب كيا 159 00:34:54,09 --> 00:35:04,23 آپ (س)تنہا خاتون تھیں جن كوخدا نے حضور (ص)کو مباهله ميں لے جانے كا حكم ديا 160 00:35:05,02 --> 00:35:19,07 اس حديث نے يه واضح كرديا هے كه فاطمه علم كل اور كل علم 161 00:35:19,14 --> 00:35:27,08 اورعقل كل اور كل العقل سے متحد ہو گئی ہین! 162 00:35:27,11 --> 00:35:39,07 ايك اتحاد اور اتصال پيدا هوگيا هےاس شجره طيبه کے درمیان كه 163 00:35:39,10 --> 00:35:44,23 «أصلها ثابت و فرعها في السماء»، 164 00:35:45,00 --> 00:35:47,19 اس شاخ كے ساته كه 165 00:35:47,20 --> 00:35:55,21 جن کے درميان جدائي قابل تصور نهيں هے 166 00:35:55,24 --> 00:36:02,05 يه هے حديث فهمي كا ایک نمونه 167 00:36:02,07 --> 00:36:08,14 پيغمبر اكرم (ص) نے بسط و قبض كے الفاظ كا انتخاب كيا 168 00:36:08,17 --> 00:36:13,22 اور اهم قبض و بسط كے الفاظ هيں 169 00:36:14,00 --> 00:36:32,08 نتيجه يه ہوگا كه اگر حضرت زهرا(س) ایک آه كهينچيں تو اس آه سے روح كائنات كو آزار و تكليف پهنچتي هے 170 00:36:32,09 --> 00:36:42,21 جب انھيں تكليف هوتي هے تو ايك لاكھ چوبيس هزار انبيا(ع) كو اذيت هوتي هے! 171 00:36:42,23 --> 00:36:53,14 جب انھيں تكليف هوتي هے تو تمام اوصيا‘ شهدا اور صديقين كو اذيت هوتي هے! 172 00:36:53,17 --> 00:37:03,05 جناب فاطمه زهرا(س) كي ايك آه سے پوري كائنات منقلب هوجاتي هے! 173 00:37:03,07 --> 00:37:10,06 يه هيں مصائب جناب فاطمه(س)! يه هے روز عزائے فاطمه(س) 174 00:37:10,07 --> 00:37:14,00 میں نے يه سب كچھ شيعه نقطه نظر سے بيان نهيں كيا هے 175 00:37:15,03 --> 00:37:28,06 بلكه جو كچھ میں نے بيان كيا هے وه تمام اسلامی فرقوں كے نزديك نہایت مضبوط منابع سے بیان کیا 176 00:37:28,14 --> 00:37:52,16 میں نے جو یہ حديث بيان كي اس کے سامنے سب سے بڑے نقد كرنے والے فخر الدین شمس الدین ذھبی اس كے سامنے تسليم هيں 177 00:37:52,19 --> 00:38:01,18 یہ حديث جو میں نے بيان كي بخاري، مسلم،حاكم 178 00:38:01,21 --> 00:38:12,15 اور تمام ارباب صحاح سته كو اس حديث كا احترام کرنا چاہئے! 179 00:38:12,16 --> 00:38:19,12 اگر ايسا هے تو اے فخر رازي اے ذهبي! 180 00:38:19,14 --> 00:38:29,21 اے حاكم! اے سمعاني! اے اهل سنت كےبرجسته علما! 181 00:38:29,24 --> 00:38:44,06 تم سب كو قرآن و سنت كے حكم كے مطابق حضرت زهرا سلام الله علیہا كے روز عزا ميں مجلس عزا منعقد كرني چاهئے 182 00:38:44,08 --> 00:38:52,05 يه مجلس عزا كسي خاص گروه سے تعلق نهيں ركھتي 183 00:38:52,06 --> 00:38:57,22 يه قرآن كريم كا حكم هے اور يهي فرمان سنت هے! 184 00:38:58,00 --> 00:39:10,18 اگر اب تك توجه نهيں كي،تواب غور و فكر كريں حديث كو دوباره ديكھيں 185 00:39:10,19 --> 00:39:19,06 حديث كو سمجھيں اس كے مطابق ذمه داري تشخیص دیں 186 00:39:19,10 --> 00:39:32,06 خوش نصيب هيں وه لوگ جو بي بي كي شهادت كے دن علم اٹھائيں 187 00:39:32,08 --> 00:39:39,07 اور گلي كوچوں ميں پھرائيں اور يه اعلان كريں: 188 00:39:39,08 --> 00:39:52,18 يا رسول الله! هم نے اس حد تك اظهار مودت كركے بي بي كو خوش كرتا چاہا 189 00:39:52,24 --> 00:39:58,16 اور ان كے دل كو خوش كرکے آپ كے دل كو خوش كرتا چاہا 190 00:39:58,18 --> 00:40:07,06 اور آپ كے دل كو خوش كرکے وجود کے ملك و ملكوت كو خوش كرتا چاہا 191 00:40:07,09 --> 00:40:21,12 يهاں تك تمام مسلمانوں كے لئے بيان كيا چاهے وه حنبلي هوں يا شافعي‘ حنفي هوں يا مالكي ... 192 00:40:21,14 --> 00:40:26,17 ليكن دو تين جملے آپ حضرات كے لئے: 193 00:40:26,20 --> 00:40:30,18 اس مجلس ميں كتنے سيد ہیں؟! 194 00:40:30,21 --> 00:40:43,11 جو میں دیکھ رہا ہوں وہ یہ ہے کہ ہر چند افراد کے درمیان سید ہیں 195 00:40:43,16 --> 00:40:50,09 اگر اس مجلس ميں يه قیامت ہے تو پھر اس ملك ميں كيا عالم هوگا؟! 196 00:40:50,10 --> 00:41:05,07 آپ حضرات جو جانتے هيں کہ سيد هيں تو جسے يقين هے كه وه سيد هے اس كي يه ذمه داري هے: 197 00:41:05,08 --> 00:41:09,22 جو شخص كه .... 198 00:41:10,01 --> 00:41:15,02 بيان نهيں كيا جاسكتا ليكن چاره نهيں هے! 199 00:41:15,06 --> 00:41:25,15 جس شخص نے 80 جنگيں لڑيں،سب کو شکست دی 200 00:41:25,19 --> 00:41:31,02 اپنے مد مقابل کو زیر کیا 201 00:41:31,06 --> 00:41:41,15 حضرت امير(ع) مسجد ميں تشریف فرما تھے اچانک دیکھا آپ کے دونوں بيٹے مسجد ميں پهنچے 202 00:41:49,03 --> 00:42:00,14 يهاں تك كه ... 203 00:42:01,16 --> 00:42:18,22 جیسے ہی ان پر نظر پڑي ، جیسے ہی ان كي زبان سے شہادت کی خبر کو سنا اپنی جگہ سے کھڑے هوئے ليكن فورا هي گر پڑے 204 00:42:36,20 --> 00:42:49,06 نوبت يه آئي كه پاني لايا گيا اور امير المومنين عليه السالم كے چهره پر چھڑكا گيا 205 00:42:50,22 --> 00:43:00,07 كچھ دير بعد هوش آيا اپني جگه سے اٹھے اورحضرت زهرا(س)کے سرہانے پهنچے 206 00:43:00,10 --> 00:43:17,08 جيسے هي پهنچے دیکھا کہ سرہانے ایک تحریر رکھی ہوئی هےآپ نے اس تحرير كو اٹھايا 207 00:43:17,14 --> 00:43:21,22 میں پڑھ نہیں سکتا! 208 00:43:22,05 --> 00:43:31,05 هذا ما أوصت به فاطمة ... يه فاطمه(س) كي وصيت هے 209 00:43:33,07 --> 00:43:41,16 وه گواهي ديتي هيں كه لا إله إلا الله . 210 00:43:43,00 --> 00:43:49,06 يهاں تك كه لكھا: 211 00:43:49,23 --> 00:44:08,07 اے علي! خدا نے ميري شادي آپ سے كي تاكه ميں دنيا اور آخرت ميں آپ كے لئے رهوں 212 00:44:08,19 --> 00:44:12,20 اس كے بعد يه لكھا ہوا تھا: 213 00:44:13,00 --> 00:44:17,20 مجھے رات ميں غسل دينا 214 00:44:23,09 --> 00:44:26,19 مجھے رات ميں كفن پهنانا 215 00:44:30,24 --> 00:44:34,09 مجھے رات ميں دفن كرنا 216 00:44:34,14 --> 00:44:45,23 اور كسي كوخبر نه دینا 217 00:44:46,19 --> 00:45:05,12 اے سادات ! كه ملک میں یہ جملہ آپ تک پہنچ رہا ہے،جناب سیدہ(س) نے ان چند جملوں کے بعد کہا: 218 00:45:05,16 --> 00:45:14,08 يا علي(ع)! روز قيامت تك كي ميري اولاد كو ميرا سلام پهنچادينا 219 00:45:21,13 --> 00:45:34,06 كيا مطلب؟ ان الفاظ كے بعداس جمله کا كيا مطلب؟! 220 00:45:34,19 --> 00:45:41,09 یعنی اپنے اس وسيع علم كے ذريعه اس مجلس كو ديكھا 221 00:45:41,12 --> 00:45:46,06 ديكھا كه اس مجلس ميں كتنے سيد هيں 222 00:45:46,09 --> 00:45:48,16 يه هيں جناب فاطمه زهرا(س)! 223 00:45:48,19 --> 00:45:56,11 قيامت تك اپني آنے والي نسل كو ديكھا ، بي بي نے يه كہنا چاہا: 224 00:45:56,15 --> 00:46:03,12 تم ميري اولاد هو ديكھو مجھ پر كيا گذر گئي؟! 225 00:46:04,11 --> 00:46:12,00 هرعلوي اور علويه كي يه ذمه داري هے كه 226 00:46:12,15 --> 00:46:29,02 تین جمادي الثاني کو اس ملك ميں مرد برہنہ سراور برہنہ پا گلی و كوچه ميں باهر نكلیں اور يه كہيں: 227 00:46:29,04 --> 00:46:34,08 اے مادر گرامي! يه آپ كے سلام كا جواب هے 228 00:46:34,12 --> 00:46:42,05 ايك جمله اور عرض كررہا ہوں جائیں سوچیں 229 00:46:42,08 --> 00:46:53,20 جس وقت مولائے کائنات(ع) بي بي كے بدن كو (قبر ميں) ركھا تو فرمايا: انا لله و انا اليه راجعون 230 00:46:53,24 --> 00:47:00,16 اس كے بعد چند جملے فرمائے ان ميں سے آخري جمله يه تھا 231 00:47:00,18 --> 00:47:11,08 «فأحفها السؤال و استخبرها الحال»! 232 00:47:11,11 --> 00:47:19,08 لفظ "احفها"کا كيا مطلب؟! 233 00:47:19,12 --> 00:47:30,22 اس جمله سے معلوم هوتا هے كه جو كچھ بي بي پر گذري اسے آپ نےعلي(ع) سے بھي نهيں بتايا بلکہ اپنے ساتھ لے گئيں 234 00:47:30,24 --> 00:47:35,13 اے زهرا(س) آپ نے كيا كر ڈالا؟! 235 00:47:35,16 --> 00:47:42,21 معلوم هوتا هے كه آُپ اپنے والد سے بھي نهيں بتانا چاہتی تھیں 236 00:47:42,23 --> 00:47:48,12 فقط يه چاهتي هيں كه آپ كے اور خدا كے درميان رهے. 237 00:47:48,14 --> 00:47:57,15 اسي وجه سے مولائے کائنات نے فرمایا: يا رسول الله! ان سے دريافت كیجئے گا، سوال پر سوال کیجئے گا 238 00:47:57,17 --> 00:48:07,07 جتنا ہو سکے ان سے سوال کریں تاكه وه بتائيں كه ان پر كيا گزر گئی؟! 239 00:48:07,09 --> 00:48:13,20 «و يحكم الله و هو خير الحاكمين »